It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

zondag 27 maart 2011

Reclame de nieuwe YouTube?

Gisteren was het Justin Bieber concert. Duizenden gillende meisjes in voor een jongen die ontdekt ooit op omdat hij z'n filmpjes op YouTube zette. Of neem Esmee Denters. Geen uitleg meer nodig toch?
Nu is er een nieuwe manier om ontdekt te worden. Oke, of die helemaal nieuw is weet ik niet, maar het valt me op. Je liedje voor een reclame gebruiken.
Neem een meisje dat ooit eens zong in een reclame voor kaas. Ze is nu beter bekend als Miss Montreal. En dat te bedenken dat ze eerst een ander meisje hadden voor het nummer! Ander voorbeeld: Caro Emerald. Ze had al eens een hitje, maar dat was niets vergeleken met het nummer dat ze zong voor een alcoholisch drankje. Ze is nu een groot zangeres en wil het gaan maken in het buitenland.

En nu is er een nieuw reclame meisje: Krystl Pullens met het nummer 'Golden Days'
Wie zal de volgende zijn? Misschien jij wel. Ik hou je op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers