It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

zondag 15 januari 2012

Pre-fall 2012

De winter gaat nu pas komen, maar in modeland hebben de ontwerpers de pre-fall collectie al geshowd. Dit zijn mijn hoogtepunten even kort uitgelegd:
  • Louis Vuitton: Het eerste wat in me opkomt: schattig en chic. Dufflecoats (of zoals wij zeggen de houtje touwtje jassen), baretten, bonttassen. De kleuren zijn zwart, grijs, bruin wat is opgefleurd met een paar outfits in de kleuren licht roze, groen en geel. Mijn favoriet is deze outfit:

  • Dsquared²: Het is eigenlijk verdeeld in twee delen. Het eerste deel is erg kleurrijk en doet denken aan schoolmeisjes, maar wel fashionable. Het tweede deel is juist zwart met wat meer gewaagde en volwassenere outfits.
  • Zac Posen: Kan ik eigenlijk heel kort over zijn: prachtige galajurken! God weet wanneer je zo jurk aan kunt doen, maar het blijft altijd leuk om naar te kijken.


  • Chanel: Karl Lagerfeld heeft zich laten beïnvloeden door India. Zo hebben alle modellen hoofdsieraden om en de mannen tulbanden. Aangezien het 72 looks zijn, komen bijna alle kleuren voorbij. Er zijn heel veel jasjes. Ze zijn allemaal even prachtig en er zitten veel mooie details op.
  • Rachel Zoe: Broeken, rokken, jurken, alles komt voorbij bij topstyliste Rachel Zoe. De collectie doet denken aan een zelfverzekerde zakenvrouw die van mode houdt. Qua kleur is er niet echt een overgang, maar de stukken zijn apart allemaal leuk en draagbaar. Als het nou ook nog betaalbaar was zou het helemaal perfect zijn.
  • Gucci: Ook al vallen in de herst de bladeren van de boom, Gucci gebruikt bloemen in de collectie. De kleuren zijn: wit, roze, bruin en zwart. Het loopt mooi in elkaar over en het is echt een collectie. Ik zou het liefst heel de collectie willen laten zien, maar aangezien dat te moeilijk hier twee looks.
Gucci Pre-Fall 2012                  Gucci Pre-Fall 2012            

Hopelijk vindt je de outfits net zo mooi als ik en heb je wat bijgebracht over de pre-fall collectie. Als je commentaar of tips hebt, geef ze alsjeblieft.              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers