It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

dinsdag 10 april 2012

Anti-verveel tips




Hallo iedereen!

Heb jij dat ook wel eens? Heb je eindelijk een dag vrij in je drukke leven, verveel je je! Ik heb hier in ieder  geval heel vaak last van. Hopelijk overkomt komt het jou (niet meer) na deze tips.
  • Ga naar de film. Er draaien nu genoeg leuke films in de bioscoop. American Pie: Reunion (kan niet wahten hem te zien!), Titanic 3D, The Hunger Games (vond ik een beetje tegenvallen), Project X, Quiz, Sneeuwwitje, Wanderlust en Wratch of the Titans.
  • Shoppen! Online, of in de stad: het verveelt natuurlijk nooit. Een site die ik heel leuk vind is www.net-a-porter.com. Maar dan wel om te kijken, want ze hebben daar alle dure merken. Mocht je niet gezegend zijn met de middelen om dit te kunnen kopen, is de H&M ook leuk.
  • Hou een voorjaarsschoonmaak. En nu hoor ik je denken: 'Ze is niet goed!' Maar geeft het geen goed gevoel als je je hele kamer goed hebt opgeruimd? En dan bedoel ik echt goed opgeruimd, niet zoals ik altijd doe: alle spullen in een kastje of onder je bed schuiven. Je kunt ook je kleding eens goed opruimen. Dingen die je niet aandoet, kapot zijn of niet passen gewoon in de zak van Max.

  • Hou een bijkomdag. En daar bedoel ik mee: slaap uit, maskertje op, neem de tijd om te eten, scheer je benen enz.
  • Hou een high-tea. Maak de hapjes samen met je vriendinnen om ze vervolgens zelf op te eten. Plezier gegarandeerd.
  • Maak je eigen sieraden! Er zijn tegenwoordig duidelijke sites die het stap voor stap uitleggen. En nog een voordeel: niemand heeft hetzelde sierraad als jij.
  • De laatste tip is: doe dingen waar je eigenlijk nooit aan toe komt, omdat je het zo druk hebt! Bijvoorbeel dat ene boek gaan lezen of op bezoek bij je oma.
Ik hoop dat je je met deze tips niet meer zo verveelt. Misschien heb je zelf nog goede tips? Laat dan een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers