It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

dinsdag 17 april 2012

Happines is a $ 10 tee

Hee iedereen!

Ik heb in een van mijn vorige berichten al verteld over mijn geweldig leuke Karl Lagerfeld shirt. Ik heb laatst voor mijn verjaardag een ander shirt gekregen met een birkin bag erop. Het werd dus tijd om serieus onderzoek te doen naar dit merk. En dat is gelukt. Ik presenteer u: Happiness is a $10 tee.
Het begon allemaal in LA, met de bedenker van het merk is Mike Scarpellini. Hij verkocht samen met andere studenten T-shirts voor $10 (daar komt de naam ook vandaan).
 De T-shirts zijn tegenwoordig geen $10 meer, maar het is dan wel een succesvol merk dat wereldwijd verkocht wordt. De doelgroep?
''Happiness is a $10 tee is not just for those that are already purchasing $10 t-shirts, but for those high end people that, being aware of these hard time in economy and in the planet, they become intelligent, educate and responsible wanting to communicate happiness and positivity as an example for the whole society.''
Oftewel meisjes die in deze zware tijden van crisis verantwoordelijk en slim zijn en geluk en positiviteit willen uit stralen als voorbeeld voor de hele maatschappij.
De T-shirts zijn, in tegenstelling tot andere merken die dit soort T-shirts verkopen, van een hele goede kwaliteit. Ben je benieuwd naar het merk? Hieronder heb ik een paar leuke dingen staan.


           

 


Ik ben in ieder geval fan. En jij?




1 opmerking:

  1. Ik ben ook fan! Dit weekend nog een leuk shirt gekocht van dit merk en had er al één (met louboutins). Heel leuk merk!

    Grts,

    Sarah

    http://sarahdiseblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers